sobota, 10 sierpnia 2013

Rodział 11 - Ah ci zakochani ....

Na wstępie mam do was prośbę żebyście przeczytali to co jest pod rozdziałem .Miłego czytania .Wecia ♥


Gdy wracaliśmy przez park zauważaliśmy ...... Jakąś parę co całowała się na ławce.
-Ah ci zakochani , pamiętam nas .... - zwieżała się Naty
-Pamiętam , pamiętam . Jakby było to wczoraj . Kocham cię - Wyszeptał Maxi dziewczyne w ucho
-A ja mocniej
-Nie bo ja
-Nie bo ja -sprzeczali się oboje jakieś 5 minut aż wreszcie Maxi nie wytrzymał i pocałował Naty namiętnym , ale zarazem delitatnym pocałunkiem.
Razem z Naty szliśmy i gadaliśmy odprowadziłem ją do domu . Gdy kładłem się spać napisałem do niej sms'a
"Dzisiaj było wspaniale .Może pójdziemy gdzieś jutro. W końcu jutro sobota. Do zobaczenia Kocham cię. Maxi"

Następny dzień .

Cami

Razem z Broadway'em szliśmy do Resto spotkać się z przyjaciółmi . Była 12 więc nawet trochę wcześnie , no ale dzisiaj sobota. Ostatnio kupiłam nowe cichy w których teraz jestem . Szczególnie podoba mi się moja bluzka .  Gdy weszliśmy razem do Resto trzymając się za ręce zobaczyliśmy że nasi przyjaciele już są oprócz Violi i Leona .Zauważyłam Natalie  miała fajną bluzkę i Fran ubraną w sukienkę .
-Nie widzieliście Violi po drodze ?-zapytała Naty
-Nie ja nie widziałam - odpowiedziałam

Rozmawialiśmy jeszcze chwile gdy nagle do Resto weszła Violetta z Leonem .Wszyscy się na nich patrzyli .Wyglądali jak para. Na pierwszy rzut oka widać, że do siebie pasują . Oni też zauważyli że dziwnie się na nich więc przerwali ciszę.
-Cześć wszystkim. - powiedział Violetta, a wszyscy odpowiedzieli tym samym .
-Dlaczego się tak na nas patrzycie ? -zapytał w końcu Leon .
-No bo wiecie .... - przeciągałam , ale postanowiłam nie owijać w bawełnę i powiedzieć prosto z mostu. - Bo wyglądacie jak byście byli razem ..

Violetta 

Wszyscy się tak na nas dziwnie patrzyli . Nie wiedziałam o co im chodzi . A gdy spytają czy my jesteśmy razem ?? Nie wiem jak zareaguje . No i Leon tez , ale po tym co się stało wczoraj mam tylko jedną odpowiedź .Nagle Cami nas o to spytała , a ja nie miała zamiaru tak tego zostawić i powiedzieć to co o nas sądzę.
-Tak ...... Leon jest moim chłopakiem spotykamy się .
Widziałam minę Leona ,czułam , miałam nadzieje że w duchu Leon jest zaskoczony i szczęśliwy, tak jak po wczorajszym wydarzeniu.Leon musiał się uśmiechnąć żeby oni skumali że tak naprawdę nie chodzimy , chociaż ja tego chciałam.
-A od kiedy . ? -zapytała szczęśliwa Fran , wiedziałam że od początku nam kibicowała.
-No wiesz ......- zaczęłam się plątać , ale Leon mi pomógł .
- No nie wiem tak samo wyszło do jakiś trzech dni .- skłamał dla mnie . On jest taki słodki .
-Yhymmmm .....- powiedziała Cami , chyba wiedział że coś ściemniamy .
Wtedy usiedliśmy i zaczeliśmy gadać .
-Słuchajcie . -powiedział Maxi . - Dowiedziałem się że za dwa tygodnie jest jakaś gruba impreza poza miastem , myślałem że może się wyrwiemy całą paczką ? Mam tam znajomego jest Dj'em na pewno nas tam wkręci .Co wy na to ? - zgadzacie się .
Pomyślałam że to fajny pomysł wyrwać się na całą noc na imprezę . Mam już rocznikowo 18 lat , więc tato nie ma nic do gadania , ale na pewno pomoże mi Jade i Angie żeby się zgodził . Jeśli by się zgodził to byłaby to moja pierwsza impreza z przyjaciółmi za miastem na całą noc .
-Misiek to jest dobry pomysł - powiedział Naty
-Ja nie wiem co będę robić za dwa tygodnie , ale się zgadzam - powiedziała Cami
- W sumie to nie jest taki zły pomysł . - do rozmowy wtrącił się też Leon .
- No to kto jeszcze się zgadza.
Ja nie wiedziałam co powiedzieć. Na razie nie mogę dać im odpowiedzi bo jeszcze nie dogadałam się z tatą . Wszyscy się zgodzili (Leon, Fran,Naty,Andres,Maxi,Broadway,Cami) tylko ja nie dałam odpowiedzi
-Vilu a ty ?- zapytała Fran
-No wiesz ja dopiero co skończyłam 17-stkę , a wy już wszyscy w tym roku będziecie mieli 18-stkę i nie wiem czy ojciec mnie puści , ale spróbuje go namówić .
-Jak coś to ci pomożemy . - powiedział Naty .
-Poradzę sobie . A jak nie to z miłą chęcią .- Zaczeliśmy się śmiać.Potem po jakiś 2 godzinach chłopacy poszli , a nie jak zwykle.
-No opowiadaj .- zaczęły się dopytywać .
-Ale o czym ?
-No jak to o czym ? A raczej o kim ? Ty i Leon od kiedy .Proszę ze szczegółami -powiedział Cami
-Wiecie co ...... okłamała was. Tak naprawdę nie jestem z Leonem, chociaż chciałabym .Nie wiem dlaczego tak powiedziałam ...może dlatego że .......-nie mogłam tego wydusić z siebie .
-Może dlatego że ?No mów - Zapytała Naty , wszystkie patrzyły się na mnie. Myślałam że zaraz mnie zjedzą .
-No więc wczoraj .........


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czy Violetta powie dziewczyną co wczoraj się wydarzyło ?
Czy ojciec Violetty puści ja na imprezę ?

To już w następnym rozdziale .

1.Dowiedziała się że jutro o 18 , mają puszczać maraton z Violettą.Sprawdziłam to i nic nie ma .Ale może jeszcze nie zmienili programu .Ja się ciesze , znowu będę mogła zobaczyć Leonettę .Ten tydzień co leciały odcinki był fajny . ;**

2.Mam tt (czyt.Twitter)  i przeglądałam posty ludzi z Violetty .I dowiedział się że Samuel (Broadway) Napisał że rozmyśla nad Twitcam'em z Xabni(Marco) .Jęli on się odbędzie to będzie 15 sierpnia i jak dobrze zapamiętała to chyba o godzinie 16-18 .Cieszycie się ? Jak Kocham Xabniego ;*** (nie wiem jak się dokładnie piszę jego imię xD )

P.S: 10 komentarzy następny rozdział. ; ))

KOMENTUJCIE (Z ANONIMA LUB BEZ .WASZ WYBÓR) , DODAWAJCIE DO OBSERWACJI , PISZCIE POMYSŁY NA ROZDZIAŁY ,   ;**

~ Wecia ♥

11 komentarzy:

  1. swietny rozdział czekam na next<3

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju byłam pierwsza;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskki <3
    Czekam na Next
    Viola powie pewnie, że całowała się z Leonem

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na next Sweet rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie! Od razu gdy wpadłam przeczytałam wszystkie rozdziały! Wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł? yyyyy.... może mała kłótnia pomiędzy Vilu i Leona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłótnia porądało cie chyba dziewczyno!

      Usuń
  7. Super. Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pomysł może niech leon zapyta Viole czy bedzie jego dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdział

    OdpowiedzUsuń