środa, 7 sierpnia 2013

Rozdział 9 - Powiedziałaś mu ?!

Leon

Zadziwił mnie wczorajszy sms. Ciekawe kto to mógł być . No ale nic , muzę porozmawiać z Naty o tym sms'ie . Dzisiaj wstałem wyjątkowo wcześnie , ponieważ całą noc nie spałem . Dlaczego ?? Bo myślałem o wielu sprawach . A mianowicie o Violettcie , Fran , o sms'ie .Zerknąłem na zegarek byla 7.45.Szybko zeszem na dół i zrobiłem to co potrzebowałem . Na stole w kuchni zauważyłem kartę a w niej było napisane

"Synku , razem z tatą musieliśmy wyjechać wcześnie do firmy , potem ci opowiem . Będziemy o 17.30 . Dzisiaj idziemy na kolację do Germana Castilo , pewnie pamiętasz go z przyjęcia urodzinowego jego córki .Kolacja jest o 19 postaraj się być jak najszybciej w domu ,żeby zdążyć na kolację , to ważne dla nas synu . Całuję mama. "

O jestem taki szczęśliwy .Rodzice ułatwiają mi zbliżenie się do Violetty . Dobra Leon , już tyle nie myśl idziemy do Studia.

*10 minut później *

- Naty  masz chwilę ?
-Jasne . Co się stało ?
-No bo wiesz wczoraj siedzę wieczorem i przyszedł do mnie sms. - powiedział Leon , po czym pokazał treść przyjaciółce .
-O ktoś tu ma wielbicielkę .
-Natalia , to nie jest śmieszne! Nie wiesz kto to może być .
-Czemu ja mam to niby wiedzieć .?
-No bo wczoraj mówiłaś że mam się spodziewać sms'a .
-A no tak ....... O Fran poczekaj muszę ci coś powiedzieć , pa Leon- szybko wybroniła się dziewczyna i uciekła
-Ale Naty ..... no weź zaczekaj - mówił Leon , ale to tak nic nie pomogło .

Naty

WoW ! Nie wiedziałam że Violetta napisze mu całą prawdę . Musiałam zwiać , bo nie chciałam  wydać przyjaciółki , ale czuję się też źle bo okłamuje swojego przyjaciela . No nic samo się wyjaśni .

-Violetta ! - krzyknęła dziewczyna gdy zobaczyła przyjaciółkę .
-Natalia , coś się stało . - przyjaciółka Violetty popatrzyła na Leona , który stał obok szafek .
-Naty , czy ty ..... - zająknęła się Violetta gdy domyśliła się o co chodzi .
-Chodź stąd bo się domyśli .

Violetta

Chyba nie powinnam pisać tego sms'a do Leona . chociaż mogłam  , ale nie z taką treścią.Mam nadzieję ze Natalia mnie nie wydała. Ale wiem też że okłamała Leona , a w końcu ona się z nim przyjaźni , to też jest na fair wobec niego . Dowiedziałam się od taty że mają przyjść do nas goście na kolację biznesową . O matko jak ja tego nienawidzę .Znowu będzie o jakiś biznesach .

-Naty czy tu mu powiedziałaś ?
-Nie przecież bym cię nie zdradziła , ale on mi pokazał sms'a i się pytał czy wiem od kogo to , bo wczoraj powiedziałam mu ze ma się spodziewać wieczorem sms'a .
-Okej wierzę ci .
-Violetta , dobrze zrobiłaś że napisałaś mu o swoich uczuciach . Może się zbliżycie .
-Czyli ja mu tez się podobam ?
-Ja ni....nie.... wie.....wiem ....
-Natalia ?!
-No dobra , ale mnie nie wydasz .
-no nie
-Tak i jeszcze lepiej nie zakochany w tobie po uszy .
-Awwwww .....  Nareszcie znalazłam miłość swojego życia . Teraz muszę działać .
-Tak , jak będę ci potrzebna to mów .
-Natalia , kochanie szukałem cię.- powiedział nieznajomy .
-Kochanie ?! Naty czy ja o czymś nie wiem ?
-A wiesz z tego wszystkiego zapomniałam ci powiedzieć. To jest Maxi , mój misiu .... tzn. Chłopak
-Cześć Maxi , ja jestem Violetta .
-Maxi to przyszła uczennica naszego studia - powiedziała hiszpanka
-Naty , jaszcze nie nie wiadomo .
-Miło mi cię poznać Violetta .
-Maxi szukamy cię , gdzie ty byłeś mamy piosenkę do przećwiczenia .- krzyknęła Fran i Cami
-No co , nawet nie mogę pobyć ze swoją drugą połówką ?
-No okej , sorry ,sorry .
-Dziewczyny poznajcie Violettę ,Violetta to Fran a to Cami - Hiszpanka zapoznała przyjaciółkę z koleżankami
-Hej miło mi was poznać .
-Nam ciebie też . Zdajesz do Studia ?- Spytała Fran
-Tak , ale nie jestem pewna czy zdam .
-Jestem pewien że zdasz . Ona ma niesamowity głos prawda Naty ? - z daleka dobiegał głos, Violetta się odwróciła i zobaczyła...........


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kogo zobaczy Violetta ?
I co stanie się na kolacji ?

Jutro się o tym dowiecie . ; ))

P.S: KOMENTUJCIE PROSZĘ !!

1 komentarz:

  1. Super rozdział mi się wydaje że to będzie Leon i fajnie by była jak by Vilu powiedziała że to ona napisał sms i nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału
    PS:Tu Wiktoria Szpyrka

    OdpowiedzUsuń