środa, 7 sierpnia 2013

Rozdział 8 - Wysłuchaj mnie !

Wtedy Maxi ..... on mnie ...... pocałował .Nigdy jeszcze się tak dobrze nie czułam
- Naty przepraszam jeśli nie chciałaś.
-Maxi daj spokój , podobało mi się to że mnie w końcu pocałowałeś . No i wiesz ty ..... mi ... ty ... tym mi się podobasz . - Naty wyznał swoje uczucie wobec Maxiego .
-Naty nasza próba się już skończyła . Wyszło ci świetnie .może pójdziemy na spacer ?
-Wyszło mi dlatego świetnie ze taki świetny chłopak mi pomógł . Wiesz co nie mam żadnych planów , więc możemy pójść .- dziewczyna zgodziła się na propozycję chłopaka.
Maxi nagle złapał mnie za rękę.
-Maxi to oznacza że chcesz byc ze mną ?
- Chcę i to bardzo .! Jeśli ty oczywiście chcesz .
-Oczywiście że chcę ! Kocham cię !! - powiedziała hiszpanka.
- Ja ciebie tez .!

Fran 

Nie ja tak nie mogę , nie wytrzymam muszę porozmawiać z Leonem .Nie chce stracić przyjaciela ! Musi mnie wysłuchać . Jest dla mnie naprawdę kimś ważnym , ale jak nie będzie chciał się pogodzić to zrozumiem to .Szłam uliczką i myślałam co zrobic , co powiedzieć Leonowi żeby mi wybaczył . Gdy byłam koło ławek zobaczyłam ze Leon wychodzi ze Studia , podeszłam do niego . ale on odwrócił się i poszedł w druga stronę .
-Leon teraz nie jesteś zajęty możemy porozmawiać ? Wysłuchaj mnie !! Proszę .  - Fran szła szybkim krokiem za Leonem .
-Ale my nie mamy o czym rozmawiać ! - powiedział chłopak z oddali .
- Leon zaczekaj - Fran wołała Leona , ale on szedł dalej i nie odwracał . Powtórzyła  ta czynność jeszcze raz .
-Leon !!  Proszę cię ! - Fran wołała Leona . Udało się chłopak się odwrócił i powiedział.
-CZEGO CHCESZ !!! DLACZEGO TO ZROBIŁAŚ  1 PRZYJACIELE TAK NIE ROBIĄ !!!
-Jeśli dasz mi wyjaśnić to się dowiesz !
-No to słucam .
- Podobasz mi się i myślałam że możemy być razem , ale jak ciebie pocałowałam to nie czułam tego o czym myślałam że będę czuć ! Teraz już zrozumiała że źle zrobiłam . Chcę żebyśmy zostali tylko przyjaciółmi , nic więcej . ROZUMIESZ !!
-Mogłaś mi powiedzieć , że ci się podobam a nie mnie całować .!!
-Nie chciałam cię całować, to przez ta ciszę ! I twoje oczy wiesz że mam słabość do niebieskich oczu.
-Wiem moje oczy są śliczne ..... ale co ja mówię nie powinnaś tego robić dobrze o tym wiesz !!
-Wiem , jest mi z tym bardzo źle .! Jestem głupia. nie chcę stracić takiego przyjaciela ja ty ! Proszę Leosiek  wybacz mi !!
-Nie mów do mnie Leosiek , mogła mówić tak tylko do mnie tama Fran a nie ta !
-Przepraszam !
-Nie wiem , muszę to przemyśleć ! Ale nie łódź się że będzie jak dawniej , nigdy nie zapomnę tego co zrobiłaś .
- No dobrze jak chcesz , liczę na to że mi wybaczysz . Ale nie chcę się tez narzucfać .
-no dobra , ja spadam ! Narzie . - Powiedział Leon i odszedł .
No teraz to chociaż mam trochę tą sprawę wyrównaną .Bardzo się ciesze , ale chce też żeby Leon mi wybaczył .

Leon

Nie wiem co zrobić z Fran . Ale teraz zajmę może się Violetta . Ona jest ważniejsza . Muszę jakos się z nią spotkać .Tylko ze nawet nią mam do niej numeru , ale ja jestem Leon Verdas , ja wszystko potrafię. Gdy komplementowałem siebie w głowie , usłyszałem dźwięk sms'a .
zobaczyłem nieznajomy numer , więc postanowiłem go przeczytać może ktoś się podpisał.


" Cześć Leon . Co tam u ciebie ? Nie będę ci zdradzać kim jestem , za wcześnie . Bardzo mi się podobasz i to chyba miłość od pierwszego wejrzenia  , lecz nie wiem co ty czujesz. teraz pewnie zastanawiasz się kim jestem , może kiedyś ci zdradzę. Kocham cię i całuje !
 Miłych snów .Wielbicielka ."

Kto to może być ? Nie odpisałem , bo nie wiedziałem kto to może być. Myślałem nad Fran , ale to chyba nie ona , bynajmniej tak myślę. Muszę jutro to pokazać Natalii .


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czy Leon dowie się od kogo to sms ?
I czy będzie to Fran ?

Czytajcie ,to się dowiecie ; ))

trochę krótki , ale  ..... ; *

P.S : KOMENTUJCIE KOCHANI MOI !! ♥

1 komentarz:

  1. REWELACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Czytałam twojego bloga na pingerze i też były REWELACYJNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń