sobota, 17 sierpnia 2013

Rozdział 13 - Przesłuchanie cz.2

 Ten rozdział może się wydawać nudny. Czytajcie a potem mi napiszcie czy był nudny ; ))) Na dole informacja o 3 sezonie ; *


Violetta

To nie miało tak wyjść ! Leon pewnie pomyślał że Diego był lub jest moim chłopakiem . Ale to nie prawda . Diego jest moim przyjacielem z Madrytu .Gdy byłam tam z ojcem a nie było Natalii bo wyjechała Do Buenos to on był moim jedynym przyjacielem . Dowiedziałam się że Diego też zdaje do Studia. Siedziałam na ławce przed Studiem , nie miałam sił iść tam i zaśpiewać. Musiało to zdarzyć się dzisiaj ?! Dlaczego .
-Vilu co się stało ?-zapytała Fran
-Wszystko dobrze ?- powiedział Maxi
-Nie nic nie jest dobrze.Przyjechał mój przyjaciel z Madrytu . był moim jedynym przyjacielem , gdy Natalia wyjechała .No i tak dawno go nie widziałam i mówiłam że tęskniłam i ogólnie .
-No i co w związku z tym ? -powiedziała Fran
-No bo stał tam Leon i on to chyba zrozumiał jako że to jest mój chłopka i wybiegł ze Studia . a przed wpadnięciem na Diego było dobrze akurat zaczęłam na prawdę chodzić z Leonem . Teraz już nie dam rady iść na egzaminy .
-A to dlatego Leon był taki wkurzony . - powiedział Maxi
-Violu nie mów tak .Idź zaśpiewaj jak najlepiej umiesz .Chcesz być z Leonem to musisz zdać do Studia .
-Tak masz rację , ale nie znam układu na egzaminy z tańca a one są jutro i na pewno  nie zdam .
-Masz przecież tutaj zawodowca i pomocnice. Maxi jest w tańcu najlepszy to ci pomoże zresztą ja tez mogę ci pomóc. Teraz skup się i nie martw się tym potem  rozwiążesz tą sytuację .Skup się i zrób to dla Leona .
-O proszę panna zabawiacka się znalazła . Jak ja mogłam się z tobą przyjaźnić - powiedziała Naty
-Ej kotku o co ci chodzi . ! - powiedział Maxi
-Ty jej jeszcze bronisz ?! Jak możesz . Chodzi mi o to że ona się tylko bawiła Leonem , a teraz przyjechał jej fagas . Zresztą nie chce mi się z nią gadać . Bromi (Bood i Cami) Chodźcie idziemy stąd. - Natalia razem z dwójką pozostałych przyjaciół odeszła .
-Widzisz oni mnie teraz będą uważać za zabawiacką .
-Violu my to wyjaśnimy . A ty teraz idź na egzaminy i pamiętaj dla kogo to robisz .
-Dobrze , dziękuje że chociaż wy mnie wsparcie .
-Zawsze będziemy.

Andres

Spóźniłem się na pierwszą lekcje .więc szybko się ogarnąłem i postanowiłem pójść na drugą .Dzisiaj egzaminy to chyba lekcje będą trochę pomieszane. Gdy tak myślałem wpadłem na jakąś dziewczynę . Była niższa ode mnie miała kręcone średnie blond włosy i była ubrana w piękną sukienkę.
-Hej przepraszam , zamyśliłem się trochę .
-Cześć nic nie szkodzi .
-A tak w ogóle to jestem Andres - chłopak przedstawił się blondynce.
-Emma , miło mi cię poznać . Spieszysz się gdzieś ?
-Tak do Studia .
-Studia ?
-Tak , uczę się tam muzyki i tańca .  Jak mnie odprowadzisz to zobaczysz .
-Okej , wiesz  Studio , Studio ..... a już wiem mój wujek tam uczy muzyki .
-Beto ?
-Tak , to mój wujek .
-Dobra chodźmy bo się spóźnię .

*10 minut później *

-No to oto studio .
-Akurat teraz mam zajęcia z Beto może pójdziesz odwiedzić wujka ?
-Z miłą chęcią .
- A w ramach przeprosin za wpadnięcie na ciebie poszłabyś ze mną na koktajl , spacer, cokolwiek ?
-Nie mam nic przeciwko .


Studio

Wszyscy już siedzieli  w sali Beto . Chłopacy rozmawiali ze sobą .Fran widziała że dziewczyny jej unikają juz miała do nich podejść gdy Beto wszedł do klasy i poprosił na chwilę Fran .
-Nie wiedziałeś Andresa ?  - spytał Maxi
-Nie , wiem że nie było jego na pierwszej lekcji . - odpowiedział Broadway
-Ej patrz idzie ! -powiedział Maxi , po czym razem z Brood'em skierowali wzrok na wchodzącego przyjaciela , ale nie był sam tylko z jakąś dziewczyną . Beto gdy zobaczył dziewczyną podbiegł się do niej przytulić . O co tu chodzi pomyśleli chłopacy .
-Andres ! - krzyknął Broadway
-Ej stary a ty co za laskę wyrwałeś ? - zapytała Maxi
-Ej nie zapeszaj ! To jest Emma wpadłem na nią jak śpieszyłem się do Studia .
-Ale czemu ona przytula się z Beto ?! - zapytał zdziwiony Maxi
-Bo to jest jej wujek.
Lekcja minęła dość nerwowo bo Beto musiał co jakiś czas wychodzić z sali .

Violetta

Byłam gotowa. Gdy zaczęłam śpiewać odpłynęłam. Myślałam trochę o Leonie trochę o tym czy zdam do Studia. Ale miałam jeden cel żyć z muzyki . To ona pozwala mi się oderwać od problemów. Gdy skończyła piosenkę jury podziękowało mi i wyszłam z sali .Oczekiwałam że moi przyjaciele będą ciekali na mnie , ale tym czasem nikogo nie było . Byłam smutna .Nagle zauważyłam że Diego podszedł do mnie .
-Nie marwt się na pewno się dostaniesz.- pocieszał ją Diego
-Chciałabym . Ale teraz mam inne zmartwienia .
-Co się stało . ?
-Jak wcześniej z tobą rozmawiałam to Leon pomyślał że my jesteśmy parą.A dopiero co dzisiaj z nim zaczęłam chodzić.
-A właśnie Violu muszę ci coś powiedzieć .
-Słucham .
-Bo ja nie tylko przyjechałem tu śpiewać , przyjechałem również ci coś powiedzieć ..... bo ja chciałbym żebyśmy byli parę . Bardzo mi się podobasz .
-Diego wiem że to może cię zaboleć , bo opiekowałeś się mną wtedy gdy nie miałam przyjaciół ,byłeś przymnie . Masz u mnie dług , ale nie taki .Ja kocham tylko Leona i nikt ani nic tego nie zmieni
No i teraz kolejny problem . Myślałam że jak przyjadę tu to życie mi się lepiej ułoży .

*W tym samym czasie*

-Dziewczyny poczekajcie - wołała Fran
-Co się dzieje ?
-Dlaczego mnie unikacie ?
-Bo zadajesz się z Castillo i jeszcze jej bronisz .
-Bronie jej bo ona nic nie zrobiła - tłumaczyła Fran
-Jak nic nie robiła rani naszego przyjaciela a ty jeszcze jej bronisz .
-Ona go nie zraniła i nigdy by tego nie zrobiła .Po prostu Leon źle to zrozumiał jej słowa .
-Jak to ?! -powiedziała Cami
-No bo jak rozmawiała z Diego i mówiła że się za nim stęskniła , bo mówiła to jako przyjaciółka .Diego to jej przyjaciel z Madrytu .Naty wyjechała i ona nie miała tam nikogo i poznała jego on się ją opiekował i w ogóle .
-Trzeba to wyjaśnić .
-Dobrze że namówiłam Violettę żeby zadawał , bo chciała się wycofać . A teraz muszę spadać bo mam próbę z nią i Maxim . Nie chce wam niczego zabraniać czy co , ale nie przychodźcie na próbę . Violetta ucieknie , bo pomyśli że chcecie ją krytykować i nie zda do Studia, a tego nie chcemy prawda ?
-Tak ,tak ona ma rację .- powiedziała Cami




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Przypominam wam o linkach do ubrań ; )) Klikajcie i piszcie czy wam się podobają .

W następnych rozdziałach :

-Czy Leon wybaczy Violettcie ?
-Czy Violetta dostanie się do Studia ?
-Dalszy problem Andresa .

Coś ode mnie:

Słyszeliście pewnie o tym że podobno nie ma być 3 sezonu. Ja w to nie wierze .Przecież Ruggero na jednym ze zdjęć trzyma scenariusz i pisze "Violetta 3" . A tak poza tym German i Angie mają wziąć ślub . Widziałam ich z dzieciakiem na jednym ze zdjęć . I nie wierze że jak oni mają mieć ślub podobno w 70 odcinku to na finał mają mieć jeszcze dziecko . To jest trochę dziwne nie uważacie . ?!

P.S : 20 komentarzy next rozdział ; )))

16 komentarzy:

  1. super rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra roździał CZEKAM NA NEXTT!

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział mam nadziej że Leon i Viola będą razem i Naty przeprsi Viole a co do rozdziału bez błędny
    PS:Tu Wiktoria Szpyrka

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny jak zwykle !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny rozdział
    Już myślałam że nie dodasz
    Uwielbiam twoje opowiadania
    Zapraszam do mnie
    http://mojeopowiadanieoviolettcieileonie.blogspot.com/
    http://mystoryaboutleonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja. Leonetta musi sie pogodzić ! Kiedy next? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny jak zwykle !!!!!!Uwielbiam twoje opowiadania:*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na nexta<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosze napisz rozdział jeszcze dzis :) Kocham te Twoje opowiadania co 5 minut sprawdzam czy jest nadtępny ja myśle że Leon wybaczy Violi i ze Viola dostanie sie do studio ale Leon musi wybaczyć Violi bo to wkońmcu opowiadania "Leonetta 4-ever" <3 Kocham :)
    PS:Kamila C ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG Boskie , Cudo Prosze Cie niech Leoś wybaczy Violi :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Poprostu super:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rozdział ! <333
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam twoje rozdziały

    OdpowiedzUsuń