środa, 28 sierpnia 2013

Rozdział 20 - Spotkanie.

 Dziękuje że komentujecie i wchodzicie na mojego bloga . Mamy dzisiaj do świętowania , ponieważ mam już 5.000 wyświetleń na blogu .Cieszę się że czytacie moje opowiadanie ; *
Rozdział chciałam zadedykować Violettcie Verdas, która bardzo na niego czeka . To dla ciebie kochana ♥

P.S: Czytajcie info pod rozdziałem !! Bo jest Ważne !! Dotyczy opowiadań !! ;*

Miłego czytania ; ))


Violetta

Nie mogę opisać tego jak jestem zła !Wcześniej Fran , teraz chłopacy .Mam jakiegoś pecha .I jeszcze eon "Kiedyś to zrobimy" Jest mi smutno .Już mi się szczerze odechciało .Jestem w drodze do dziewczyn . Cieszę się że Sofia i Mora do nad dołączyły .ni i w końcu po tyle latach zobaczyłam Marca i Federa. Pamiętam jak byliśmy mali .Marco był moją pierwszą miłością , a Feder Naty .Mój pierwszy pocałunek z Nim .Ale o czym ja mówię przecież jestem z Leonem i to jego kocham .Marco to przeszłość .Przecież sama z nim zerwałam , bo podrywał inne..Oderwałam się od moich myśli bo zauważyłam że stoję przed drzwiami domu Fran.
-O Viola jesteś już chodź.
-Dzięki .
-O Violetta .-krzyknęły wszystkie dziewczyny kiedy weszłam do pokoju Fran .
-Co porabiacie ? I czemu mi nie dałyście znać że gdzieś się wybieracie z Mora i Sofią .
-A nic siedzimy i gadamy z chłopakami . No co tak jakoś wyszło , no a ty tak byłaś z Leonem i ... -przerwałam Fran
-Proszę cię nawet nie zaczynaj znowu .- powiedziałam
-Ale o co ci chodzi , przecież to nie moja wina że ......
-FRAN! -warknęłam na nią , ponieważ nie byłyśmy tu same .
-Nie no ja nie mogę ! Nawet nam nic nie powiedziałyście - powiedziała Naty .
-Dobra , skończmy ten temat .
-Okej , idę po ciasto kto ze mną - powiedział Fran
-Ja pójdę- powiedziała Violetta
-I ja też -dokończyła Naty .
Byłyśmy już w kochani.Fran nakładała ciasto , a ja rozmawiałam sobie z Naty , przy czym wyciągając z półki .Gdy wszystko było gotowe poszłyśmy do dziewczyn.
-Jesteśmy .
-No w końcu .- powiedziały
-A co chłopacy już z wami nie gadają ? - spytała Naty
-No rozmawialiśmy , ale się rozłączyli chyba im bateria padała , ale chyba zaraz zadzwonią .
Gadałyśmy z dziewczynami .Poznałyśmy lepiej Sofie , Morę i Emmę. Mora powiedziała że podoba jej się Feder , a Fran że jej Marco .No i mówiłam że będą wszyscy razem .Naszą rozmowę przerwał komputer .Chłopacy dzwonili.
-Jesteśmy bateria padła -powiedział Leon
-No i co mówiłam - powiedziała Cami
-Ale czemu tak długo ? - zapytała Fran
-No wiesz ten dom jest taki ogromny , że nic tu nie można znaleźć - powiedział Maxi
-Masz racje - powiedziała Violetta , po czym Leon się zaśmiał a z nim wszyscy chłopacy
-Ej , z czego się śmiejecie - powiedziała Naty
-No bo ..... bo ...... - mówił Andres ale nic nie mógł powiedzieć ze śmiechu .
-NIC ! - powiedział Leon
-EJ! - wybuchły krzykiem dziewczyny .
-Bo ... bo Leon pokazywał nam reakcje Violetty jak rozglądała się po domu - powiedział Maxi
-LEON ! - Krzyknęła Violetta , a Leon spoważniał
-Ale o co ci chodzi ?
- Dobra , dobra .Tylko żebyś potem nie miał pretensji .!
-Ale w związku z czym  ?
-Jutro zobaczysz .
-Oni tak zawsze . - powiedział Mora
-Jak do tej pory to się jeszcze tak nie zachowywali .
- Sofia  Mora zaśpiewajcie coś ! - powiedziała Violetta
-Nie , nie ! -powiedziały razem .
- Ej ! Dziewczyny nie bądźcie takie .! Sofia , Mora , Sofia , Mora -Violetta zaczęła wymawiać imiona dziewczyn , do czego przyłączyły się dziewczyny i chłopacy .
-No okej , ale co ! -powiedziała Mora
-Hmmmmm .... wiem ! - Violetta weszła na youtube i wpisała kawałek które miały zaśpiewać .
-Fran daj na Full MUZYKA
Dziewczyny zaczęły śpiewać , gdy zaczął się refren śpiewałyśmy wszystkie razem .Świetnie się bawiłyśmy .
-O to było super , kocham tą piosnkę !! Kocham Louis'a , on jest taki boski .
-Ejejejejejej! Nie rozpędziłaś się za bardzo . - powiedział Leon
-no , ale Harry jest taki przystojny -mówiła Naty
-A Niall jest taki sexi -powiedziała Cami . Gdy dziewczyn to mówiły bardzo się rozmarzyły .
-CAMILA ! - powiedział Brood
-NATALIA ! -dodał Maxi
-VIOLETTA ! - i skończył Leon
-Hahahahahahah , ale dobre jesteśmy w te klocki - powiedział Violetta i się zaśmiały .
-Zabawne , przecież my wcale nie byliśmy zazdrośni - powiedział Maxi
-Tak , tak jasne.
-Viole , Cami chodźcie ze mną po sok - powiedział Fran
-Okej.

* W kuchni *

-Viola , pamiętasz co wczoraj ci mówiłam że mam plan .
-No tak pamiętam.
-Ten plan dotyczy imprezy .
-No ale do rzeczy Fran - powiedziała Cami
No więc chodzi o to że ....
Fran powiedział o swoim planie . Bardzo mi się podobał .Nie wiedziałam że ją na coś takiego stać .Chyba za dużo czasu ze mną spędza .
-O , widzą że ktoś to się ode mnie uczy .
-Hahahahah , dobra chodźcie już .

* W tym samym czasie w pokoju Fran *

-Mora , chodź pomożemy im . - powiedział Emma
-Okej .
Słyszy do kuchni , rozmawiając po drodze.Nagle wpadłyśmy na Fran , Cami  i Viole. Ja z Morą byłyśmy oblane , one zresztą też .
-O jeju przepraszam nie chciałam - tłumaczyła Fran
-Spokoo , uspokój się nic się takiego nie stało .
-Ściągajcie te bluzki ja poszukam czegoś w szafie .

Violetta

Cała nasza piątka miał oblane bluzki. Na szczęście  Fran poszła poszukać bluzki dla nas .
-Kurcze czekajcie mam trochę bałagan zaraz jakieś wygrzebie . - powiedziała Fran
-Fran jakbyś zauważyła to tylko ja mam bluzkę a wy wszystkie macie sukienki . - powiedziała Violetta
-No to ściągamy sukienki dziewczyny , a ty Violu bluzkę już lepiej - powiedział Fran , po czym, dziewczyny zaczęły ściągać to co miały na sobie .

* Przy komputerze Fran *

Naty

-Sofia a ty grasz na czymś - zapytałam
-Tak na basie i perkusji .
-O to tak jak Andres co nie
-Tak -odpowiedział Chłopak .
-A ty na czym gracie chłopaki ?
-Na wszystkim co się ..... - mówił Leon , ale nagle razem z chłopakami zaczęli wytrzeszczać oczy .
-Ej a wam co ?! -zapytał Naty
-Oni tylko pokazali palcem przed siebie
Odwróciłam się razem z Sofią i zobaczyłam że dziewczyny stoją w samej bieliźnie oprócz Violi ona miała jeszcze na sobie spodnie .
-Dziewczyny !- powiedział Naty po czym się odwróciły .
-Co Naty coś nie tak - powiedziała Violetta , która zastępowała Fran w szukaniu ciuchów dla dziewczyn
-Wiecie że nie jesteśmy to same - powiedziała Sofia , a dziewczyny które stały w bieliźnie zrobiły wielkie oczy
-AAAAAAAAAA !!! - zaczęły piszczeć i uciekły do kuchni , została tylko Viola .
-No i po co taki szum - powiedziała Violetta , bo jako ona jedna nie zrozumiała że są tu chłopacy .
-Hej skarbie - powiedział Leon
-Dziewczyny , no wiecie co ! Ale zresztą dla mnie to lepiej bo już wiem jaką zemstę wymyślić Leonowi . -powiedziała Violetta po czym uciekła do dziewczyn .

Angie

Dziś mam randkę z Pablo . Jesteśmy już ze sobą bardzo długo , a dopiero idziemy na randkę . a dlaczego ? Bo my widzimy się codziennie w szkole i po .To można uznać że codziennie mamy randkę .Była już 17.30 a ja miałam spotkać się z Pablem o 18.30. Musze się uszykować , ale potrzebuje pomocy .Może po proszę Jade? Ona jest dobra w te klocki.Violetta też by się przydała, ale ona jest z dziewczynami to nie będę jej przeszkadzać .
-Jade ?
-Tak , kochana Angie ?
-Mam prośbę .
-Słucham cię.
-Pomogłabyś mi przygotować się na randkę.?
-Ooooo .... z Pablo ?
-Tak , tak .
-Jade do usług .Trzeba zrobić cię na bóstwo .
Jade wzięła się do pracy .Wszystko zrobiła dość szybko ona jest dobra w te klocki . Byłam gotowa i zostało mi tylko 30 minut do randki , więc pomyślałam żeby już wyjść .

*15 minut później*

 Byłam już pod domem Pablo .Zapukałam a drzwi otworzyła mi .....





 I jak się czytało ? Wyraź swoją opinię w komentarzu ; *

A teraz do rzeczy :

1.Wakacje niestety dobiegają końca i szkoła się zaczyna .Ja teraz będę miała dużo nauki i nie wiem czy będzie mi się udawało dodawać systematycznie rozdziały . Ale obiecuję że na pewno rozdział chociaż jeden powinien pojawić się wieczorem w piątek lub w sobotę.
2.W następnych opowiadaniach będzie trochę zamieszania , ja wiem o co chodzi , ale wy możecie nie skumać . Ale wyjaśni się to Spokojnie nie martwcie się.

A teraz coś ode mnie :

Słyszeliście że ma być 3 sezon ? Jak ja się jaram *o*

Czytałam na ask'u którego prowadzi chłopak o nazwie"Leon TDA" że wszyscy piszą że nie będą oglądać 3 sezonu bo nie będzie Maxiego , Naty , Fran , Cami ?! 
Nie rozumiem ?! Przecież oni na pewno nie odejdą bo przecież są przyjaciółmi Violetty .Nie wiem skąd oni to wytrzasnęli.A tak poza tym to nawet jeszcze nie ma fabuły i zdjęć promujących.

3 komentarze:

  1. Bosski!!!
    Ciekawe co Violetta wymyśli ????

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział
    Dodaj next
    Proszę bo dzisiaj też nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ! <333
    Ciekawe jaki plan ma Viola ;D
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń