poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Rozdział 19 - Gratulacje ! / Może dzisiaj się uda cz.1

 Sorki że rozdział dopiero teraz , ale nie miałam dostępu do komputera .Chociaż że rozdział był napisany wcześniej , ale musiałam poprawić błędy ; )) Jeszcze raz przepraszam.
 
 ** A teraz mam kilka pytań **

1.Chcecie żebym teraz popisała o innej parze . To znaczy chodzi o to , że cały czas praktycznie pisze o Leonettcie i nie wiem czy wam to odpowiada
A)TAK
B)NIE
C)Możesz pisać jak chcesz.

2.Mam pisać krótsze opowiadania ?
A)TAK
B)NIE
C)Jak chcesz.

** A teraz prośby **

1.Jeśli będziecie pisać komentarze to będą się pojawiać częściej rozdziały.

2.Mam zakładki"Bohaterowie" ,"Reklamy waszych blogów" , "Pomysły " w tych trzech zakładkach chciałabym żeby też pojawiły się komentarze. :))) A najbardziej w "Pomysły" chcę zobaczyć jakie macie pomysły na rozdziały : )))



Następnego dnia

Violetta

Mmmmm ... jak fanie pomyśleć ze dzisiaj mam wolny dzień i spędzę go najpierw z przyjaciółmi a potem z Leosiem .Zeszłam na śniadanie byłam ubrana w biało-czerwoną sukienkę.Oczywiście potem wrócę do domu i się przebiorę na mój niesamowity dzień z Leonem.Po śniadaniu nie wiedziałam co robić .Przyjaciele mnie nie poinformowali czy coś dzisiaj razem robimy więc poszłam do swojego pokoju .Może stworzę jakąś piosenkę.Taj jak mówiłam zrobiłam .Po chwili przyszła do mnie Angie
-Hej Violu , co u ciebie ?
-A nie mam na co narzekać .
-Hymmm , a może lepiej powiedz mi jak tam z Leonem .
-Angie nawet nie wiesz jak się cieszę że z nim jestem . Bardzo mnie uszczęśliwia.
-Bardzo się ciesze .-Ale ty coś ukrywasz przede mną .! Właśnie opowiadaj jak tam twoje sprawy miłosne .
-Jestem z Pablo .
-Aaaaa czemu mi wcześniej nie powiedziałaś ?!
-no bo mamy teraz trochę zamieszania w Studio .
-A właśnie czemu dzisiaj nie ma zajęć .
-Nie wiem czy mogę ci wszystko powiedzieć .Ale powiem ci tylko tyle że będziemy mieli nową nauczycielkę w Studiu która będzie was uczyła tańca .To  bardzo dobra znajoma Pabla .
-Aaaaa , to fajnie bo chociaż możemy spędzić więcej czasu z przyjaciółmi .A właśnie ty nie powinnaś być już w Studiu .?
- O mój boże zaraz się spóźnię , pa kochana - powiedziała i pocałowała siostrzenice w czoło .
- Polecam się na przyszłość .- powiedziała Violetta i się zaśmiała.
No i co teraz mam robić .Zaczęłam pisać w sobie coś w pamiętniku i zaczęła się moja piosenka

hoy somos tantos, hoy somos más
hoy más que nunca

O coś mi się udało teraz to zaśpiewam . Gdy już miałam śpiewać do pokoju weszła Jade .
-Cześć Violu co robisz ?
-A nic nudzę się , trochę komponuję. .
-Okej ja tylko na chwilę .Pożyczyłabyś mi tą nową torebkę , ona jest taka śliczna .
-Okej jest gdzieś w szafie
Jade zaczęła szukać a ja chciałam zaśpiewać to co skomponowałam .Podeszłam do komputera i zapisałam słowa .Już miałam śpiewać gdy znowu mi ktoś przerwał .Zobaczyłam na ekran monitor .Dzwonił Maxi z Skype .Gdy odebrałam zobaczyłam że Fran , Cami , Naty , Leon i Broadway siedzą w Resto .
-Cześć , a wy co robicie zbiorową rozmowę ? - zaśmiałam się sama do siebie .
-Dokładnie - powiedział Naty 
- A ty czemu nie w Resto czekamy na ciebie ! - powiedział Fran 
-Na mnie ? przecież nic nie mówiliście że mam przyjść .
-No jak nie przecież wysłałam ci sms'a i Leon zresztą tez. 
-A zapomniałam wyciągnąć telefonu z torebki , poczekajcie chwilę - powiedziała dziewczyna po czym udała się do szafy , w poszukiwaniu wczorajszej torebki. Oczywiście zastała tam Jade która szukała torebki którą chciał pożyczyć .
-Jeszcze jej nie znalazłaś - powiedziała Violetta do Jade
-No nie wiem gdzie się podziała. Trzeba ci powiększyć szafę .Violu patrz co znalazłam .- kobieta wskazała na jedną z bluzek 
-O matko co to tutaj robi - Violetta razem z Jade zaczęły się śmiać . - Muszę to wyrzucić .Dokładnie pamiętam tamten dzień .
-Tak ja też to pamiętam . O patrz znalazła się torebka .Biorę ją i idę już , bo twój tata na mnie czeka .I chyba muszę mu powiedzieć żeby ci powiększył szafę .
-Nie Jade , co do tego to mam inny pomysł.
-Okej jak uważasz , pa kochanieńka .
-Pa, pa , pamiętaj że cię kocham .
-Ja ciebie też Violu .-Jade wszyła z pokoju Violetty .A Violetta znalazła w końcu torebkę z wczorajszego dnia i podeszła do komputera, bo przyjaciele już tam na nią czekali .
-Już jestem powiedziała Violetta do przyjaciół 
-Co tak długo ? - powiedział Naty 
-A gadałam jeszcze z Jade .
-No i co dostałaś te wiadomości ? - zapytała Fran 
- Poczekaj muszę znaleźć telefon
Zaczęłam szukać szukać telefonu .Nie mogłam go znaleźć , chyba go zgubiłam . Teraz bardziej nerwowo zaczęła go szukać .Przecież Pablo na zadzwonić do wszystkich zdających w Studio i powiedzieć czy zdali .
-Nie , ma ! nie ma telefonu gdzie jest mój telefon - Violetta złapała się za głowę .
-Zgubiłaś .?
-Nie przecież miałam go w torebce , ale poczekaj ...... A już wiem gdzie jest .
-Gdzie ? - zapytała Cami .
-Leon pamiętasz jak była wczoraj u ciebie i byłam rozejrzeć się po twoim domu bo nigdy tam jeszcze nie byłam .
-Tak pamiętam , latałaś po całym domu i piszczałaś .
-hahahah , naprawdę - zaśmiał się Maxi 
-Żałuj że jej nie widziałeś .powiedział Leon 
-Ej ! Ja tu jestem ! , No tak więc byłam na górze i patrzyłam przez to wielki okno .I chciałam porobić zdjęcie więc wyciągałam telefon . Potem przyszyłeś po mnie i musiał tam zostać .
-Okej nie martw się , potem po niego pójdziemy , a teraz chodź już do Resto .
Okej już idę - dziewczyna rozłączyła rozmowę i wyszła .
Musze tacie powiedzieć o kupieniu nowego domu .Ale teraz szłam do Resto i nie myślałam o tym .Byłam ciekawa czy się dostałam do Studia .Mam pomysł pójdę tam teraz .Wiem że nie powinnam , ale chcę już wiedzieć .

Studio 

-Angie mówiłaś Violettcie o wynikach ?-zapytał Pablo .
-Nie zapomniałam , ale przecież miałeś dzwonić do tych którzy zdawali .
-A tak , no zaraz zadzwonię .
-A gdzie jest ta nauczycielka i inni ludzie którzy mieli dzisiaj przyjść ?
-Powinni zaraz być - Nagle ktoś zapukał
-Proszę . - Po pokoju nauczycielskiego , w którym była tylko Angie i Pablo weszła Violetta .
-Przepraszam że przeszkadzam , wiem że dzisiaj nie mieliśmy przychodzić do Studio , a ty Pablo miałeś dzwonić do uczniów którzy zdawali .Ale wczoraj zapomniał wziąć telefonu do Leona i chciałam przyjść i się dowiedzieć czy zdałam .
-Violetta nie przeszkadzasz .No faktycznie wyszło głupio trochę że tu dzisiaj miały być wyniki a ja każe wam nie przychodzić .W każdym razie Violetto witamy cię w Studio
-Gratulacje kochana - powiedziała Angie 
-Ja... ja nie mogę w to uwierzyć , nie wiecie jak bardzo się ciesze. -powiedział dziewczyna po czym skierowała się do ciotki żeby ja przytulić. -Okej to ja już nie przeszkadzam .- powiedział Violetta po czym wszyła z pokoju nauczycielskiego.

Resto 

-Co dzisiaj robimy ? - zapytał Maxi 
-Ej !Myślałam że mamy plany - powiedziała Naty 
-Wy tak już ze sobą za dużo czau spędzacie - powiedział Broadway .
-Brood , ale my też mamy plany - powiedziała Cami , po czym dodała  - A ty Leon ?
-Ja! A no tak na pewno muszę iść z Violetta do mojego domu żeby wziąć jej telefon , a potem to nie wiem .
-Tak , tylko telefon jasne - powiedział Fran , po czym Leon przejechał palcem po swojej szyi , co miało oznaczać że ją zabije jak coś wygada .
-Ejejejejjeje ! Co wy ukrywacie .-powiedziała Naty.
-Ja nic , ale co do Leona nie jestem pewna .- odpowiedział Fran 
-Leon ! - powiedziała Naty z Cami , po czym wszyscy skierowali na niego wzrok .Leon myślała że zaraz go zjedzą , ale na szczęście uratowała go Violetta która wykrzyknęła  jego imię w poszukiwaniu swojego chłopaka.
 -Leon ! -Violetta krzyknęła ,  po czym zobaczyła przyjaciół siedzący przy jednym ze stolików.Leon stał żeby przytulić się do swojej ukochanej .Wtedy ta go zauważyła podbiegła do niego i pocałowała go namiętnie . Z tyłu można było usłyszeć wiwaty przyjaciół .
-Leon ! - powiedział uradowana 
-A my to co już się nie liczymy - powiedziała Fran 
-Nie wiecie co mam za informacje .
-No mów - powiedział Leon 
- Ja .... ja.... ja  DOSTAŁAM SIĘ DO STUDIA !! - wyrzyscy przyjaciele zaczęli gratulować przyjaciółce .
-Kiedy się o tym dowiedziałaś ?- zapytała Cami
-No bo Pablo miał dzwonić do tych co zdawali ,  że mój telefon zostawiłam u Leona to poszłam do Studia się dowiedzieć.
-Jeszcze raz Gratulacje ! - powiedziała Fran 
-Wiesz kto jeszcze się dostał ?
- Nie ale widziałam 2 chłopaków idących do Studia, widziałam jeszcze Diega , jakieś dwie dziewczyny przy czym jedna szła za rękę z jakiś chłopakiem , no i jeszcze Andresa z jakąś laską.
-Andresa .! - powiedział Leon 
-A to chyba ta Emma , co nie Maxi - powiedział Brood
-Ale że on na poważnie wtedy mówi - powiedział Maxi i chłopacy zaczęli się śmieć - Widzisz Leon my nawet lepiej znamy twojego przyjaciela niż ty .
Wszyscy mówili o parach tylko Fran siedziała jakaś taka smutna ,Wtedy Violetta popatrzyła na wszystkich , co czym dając im znak żeby już przestać. 
-Fran wszystko okej ?
-Nie nie przejmujcie się mną , poradzę sobie sama 
-Ej Fran dzisiaj ci to wynagrodzimy .
-Okej , to o czym mówiliście wcześniej .
-No że Andres ma jakąś laskę .
-O o wilku mowa - powiedziała Fran po czym pokazała na przyjaciela wchodzącego do Resto u boku jakiej blondynki .
-Siemka - powiedział Andres 
-Cześć .-powiedzieli wszyscy 
-Stary , może przedstawił nam twoją dziewczyną o której mi nic nie powiedziałeś .
-Sory stary , ale nie maiłem jakoś czasu , a ty tez jesteś zajęty Violettą .To jest Emma moja dziewczyna, jest bratanicą Beto .
-Czyli Beto to twój wujek- powiedziała Cami 
-Tak to mój wujek .
-No Emma - zaczął Andres .
-To jest Leon , mój przyjaciel od dziecka , a to jego dziewczyna Violetta, to jest Cami a to jej chłopak Broadway , To jest Naty moja przyjaciółka z "byłej" elity a to jej chłopak Maxi .No a na koniec Fran .
-Cześć miło mi was poznać .
-Nam ciebie też - powiedzieli wszyscy .
-A właśnie przypomniało mi się .-powiedział Violetta .-Rozmawiałam z Angie i nie powiedział mi dokładnie dlaczego dzisiaj nie mamy przychodzić do Studia , ale sprzedała mi jedną informację .
-No mów - powiedziała Cami , która bardzo lubi ploteczki 
-Do Studia ma przyjść nowa nauczycielka Tańca .
-I tylko dlatego nie mogliśmy przyjść do Studia - zdziwiła się Fran 
-Nie , ale Angie już mi nic nie chciała powiedzieć .

Violetta 

Rozmawialiśmy razem z przyjaciółmi , o Studio i o innych pierdołach . Gdy nagle do Resto weszli .....



___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________

Wszystko co potrzebne napisałam na górze . ;))
Dziękuje za przeczytanie . A teraz piszcie komiki ;**

P.S: 15 komentarzy następny rozdział . ; )))

16 komentarzy:

  1. Super rozdział
    Już nie mogę się doczekać następnego
    Proszę dodaj jak najszybciej
    A co do ankiety to pisz dalej tak jak piszesz
    Ja kocham Leonatte.A co do długości to jest świetna .Nie za krótka ,nie za długa
    Zapraszam do mnie
    http://mojeopowiadanieoviolettcieileonie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra już nie mogę się doczekać co będzie w następnym rozdziale!!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Germangie chcę ! Proszę !
    Rozdział cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  4. 1: nie, zostaw Leonette, mi sie np to najbardziej podoba, ale czasem (czyli tak jak robisz to caly czas) napisz cos o Naxi, Germangie..
    2. nie, pisz tyle ile piszesz, w ten sposób nie jest nudno :)
    super rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostaw Leonette
    Pisz pisz tyle ile jest a do rozdziału
    Cudowny

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Zostaw Leonette <3
    2. Moim zdaniem twoje rozdziały są w sam raz, ani za krótkie, ani za długie
    A rozdział świetny ! <333
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział
    Dodaj dzisiaj następny
    Prosze!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny rozdział
    A tak w ogóle
    to mogłabyś usunąć tą weryfikację obrazkową
    bo to jest trochę wkurzające
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdział
    Proszę dodaj dzisiaj może być nawet w nocy
    Tylko dodaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rozdział.Mam nadzieję że następny pojawi się wkrótce.A co do pytań.To zostaw Leonettę.A rozdziały mają idealną długość
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra rozdział
    Z niecierpliwością czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny rozdział.Czekam na kolejną część.Mam nadzieję że Leonettcie się uda.A i pisz dale o Leonettcie a długość jest ok

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rozdział.Czekam na next.Uwielbiam twojego bloga.Jest wspaniały
    Pisz o Leonettcie bo to ci wychodzi najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie to ja pisze 15 komentarz
    Mam nadzieję że teraz dodasz rozdział
    Bo już nie mogę się doczekać
    A tak w ogóle ro najlepsza jest Fran z tym tekstem tak tylko telefon jasne
    Czekam na next
    Proszę dodaj dziśśśśśś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy dodasz następny .Przecież jest już 15 komentarzy.Dlaczego nie dodajesz?????

    OdpowiedzUsuń