piątek, 23 sierpnia 2013

Rozdział 18 - Co ty tu robisz ?

 Aaaaaa !! ♥ No teraz macie następny rozdział , cieszyscie się ? ; 33
Moja reakcja wywołana jest tą piosnkę !! ♥♥


 Kocham tą piosnkę w ich wykonaniu .Mogłabym słuchać tego godzinami *o*
No a teraz czytajcie ; ))


Leon

W moim domu była ......
-Fran co ty tutaj robisz ?! I dlaczego płaczesz ? -zapytałem dziewczyny która stała jakieś 3metry dalej .
-Od czego tu zacząć . Płaczę bo słyszałam co Violetta mówiła .Jeju jesteście tacy słodcy .A co tutaj robię ?No więc tak dzwonił do mnie tato Violetty i pytał czy jest u mnie, ja powiedziałam że tak i przyszłam do ciebie bo pomyślałam że na pewno ona będzie u ciebie.
-A co mówił mój ojciec ? - zapytała Violetta
-Pytał się mnie czy nie wiem gdzie jesteś. Powiedział mu że jesteś u mnie i zaraz będziesz zbierać się do domu. Powiedział żebyś przyszła jak najszybciej bo ma dla ciebie ważną informację.
-A no faktycznie , kurcze ale te 2 godziny szybko zleciały.Dobra to ja się będę zbierać .
-A kurcze zapomniała - powiedziała Fran . - Jutro nie mamy przychodzić do Studia bo ....- nie dokończyła
-Bo jest jakieś spotkanie , tak wiemy Fran - powiedział Leon
-Okej kochanie ja się zbieram , zobaczymy się jutro - powiedział po czym pocałowała chłopaka
-No ja myślę -odpowiedział .
-Fran ty mieszkasz blisko mnie to pójdziemy razem co nie, chyba ze masz jakąś sprawę do Leona .
-Nie nie ja też już uciekam
-To pa -powiedziałyśmy razem do Leona , po czym się zaśmiałyśmy .
Dziewczyny już poszły .Kurczę jaki ja byłem głupi że nie domyśliłem się o co chodzi Violi.No ale jutro możemy to powtórzyć.Nie wiedziałem że Violka jest taka napalona. Ale dla mnie to lepiej bo nie będę musiał jej zmuszać .Jestem ciekawy o co chodziło ojcu Violetty.

Fran

Kurczę ale tak Viola to jest napalona .Teraz to chłopaki będą musili zazdrościć Leonowi.
-Viola musisz mnie czegoś nauczyć
-Czego ?
-Ja też chcę tak być jak ty .Widziałam cię jak całujesz Leona .Ty to jesteś niezła laska .
-A co myślałaś że będę jakaś delikatna, trzeba w końcu pokazać pazurki .
-Wiesz co mam pomysł ale potem ci opowiem , bo pewni śpieszysz się do domu
-Okej , jestem bardzo ciekawa.A i jeszcze raz dzięki że nie kryłaś .
-Dla ciebie wszystko kochana -przytuliły się po czym Violetta udała się do domu.
Mam świetny plam. Violka na pewno się zgodzi .ale dotyczy to również. naszej dalszej paczki czyli Cami i Naty .

German

Byłem bardzo zaskoczony informacją , którą dostałem .Wiem że Violetta się ucieszy .Właśnie czekam na nią aż przyjdzie.cieszę się że jest szczęśliwa że ma przyjaciół.Ale jest jakaś tajemnicza .Czy ona ... ma chłopak ?! muszę się jej o to spytać.
-Już jestem - krzyknęła Violetta
-Jestem w gabinecie  -odpowiedział ojciec
-To co było takie pilne że musiałam przyjść
-po pierwsze nie chodzi mi o informacje tylko wiesz że jest już późno nie chcę żebyś się włóczyła po mieście.
-No dobrze , dobrze . A teraz do rzeczy
-No więc tak pierwsza sprawa to ze pozwalam ci iść na imprezę .
-O właśnie przypomniało mi się że miała cię spytać co zdecydowałeś .Bardzo się cieszę z twojej decyzji .-po słowach Violetta zauważyła Jade , która właśnie wchodziła do pokoju .Była dla niej jak matka przyszła i pocałowała ją w policzek wiedział że to jej zasługa .
-Czesc Violu , a to za co -powiedział Jade
-wiesz za co , kocham cię
-Aaaa .... ja ciebie też .
-No właśnie Violu miałaś się o to mnie zapytać, cały czas chodzisz z głową w chmurach.Czy ja o czymś nie wiem

Violetta

A no tak zapomniałam tacie powiedzieć że spotykam się z Leonem.Mam nadziej że nie będzie zły
-No wiesz bo od jakiegoś czasu spotykam się z kimś
-Aaaaaaa .... moja Viola ma chłopak !- krzyknęła Jade . -Mów jest przystojny , wysoki , ma piękne oczy...
-Violu jak to ?! Czemu mi nie powiedziałaś , wiesz co sądzę o chłopcach .
-Jade tak jest przystojny ma piękne oczy jestem zakochana w nim po uszy.A co do ciebie tato , nie pozwolę żebyś zabraniał mi się z nim spotykać bardzo go kocham . Ja już jestem prawie dorosła i mam swoje życie .Zrozum .
-Violu tak kocham cię , ale boję się że cię zrani i będziesz cierpiała
-A tutaj co się dzieje ? - do gabinetu weszła Angie
-Angie wiesz co nasza przyjaciółeczka zakochała się - powiedział radośnie Jade.
-Aaaa Violu czemu mi nic nie powiedziałaś ?
-Zapomniałam .No wiesz egzaminy do Studio i w ogóle .
-Violu , Violu , Violu ....może powiesz mi kim jest ten twój chłopak .
-Po tym co ci powiem na pewno go zaakceptujesz .
-No mów , mów bo sienie niecierpliwimy- powiedziały równocześnie całe w skowronkach Angie i Jade
-A więc jest nim ... - przeciągła Violetta - Leon Verdas - powiedział tak szybko jak jej się udało .
-Leon ? To ten chłopak co był na kolacji - pytała Jade
-Tak to ten -powiedział Violetta po czym Angie i Jade ją mocno przytuliły .
-Tak to porządny chłopak , ufam mu .Znam go jak był jeszcze mały chłopcem .
-To czemu mi go nie przedstawiłeś wcześniej ?
-Wtedy byłaś zajęta mamą nie chciałem wam zabierać wspólnego czasu razem .
-Rozumiem , ale ja się zmywam bo jestem zmęczona.
Powiedziałam i poszłam do pokoju .Otworzyłam pamiętnik i zaczęłam opisywać całą sytuację .nagle przerwał mi dźwięk telefonu .Nawet nie zerknęłam na to kto dzwoni tylko odebrałam.

 D: Halo Violu co u ciebie ?
V: Kto mówi ?
D:To ja Diego .
V: A cześć, cześć świetnie a u ciebie ?
D: Też dobrze . I co stresujesz się wynikami ?
V: A nawet o nich zapomniałam
D: Czyli co nie zależy ci na ty m?
V: Zależy jak najbardziej , ale dzisiaj spędziłam bardzo fajny dzień że nawet o tym zapomniał .
D: Wiesz co Violu może pójdziemy gdzieś jutro ?
V: Diego znam cię i wiem o co ci chodzi . Ja chcę żebyśmy byli tylko przyjaciółmi .Jestem szczęśliwa z Leonem i jutro już mam zajęty dzień .Pa.

Wiem że byłam trochę nie miła ale ja nie chcę z nim być .A jutro spędzam swój dzień z Leonem .Mam nadziej że może tym razem się uda .Moje myśli przerwał telefon .

V: Halo ! -powiedział dość zła
L:Coś się stało Violu czemu jesteś taka zał ?
V:Nie nic , nic .
L: To przez tatę ?
V: Nie . Naprawdę chcesz wiedzieć przez kogo ?
L: Jeśli nie chcesz to nie mów .
V: To przez Diega
L: Co on ci zrobiła , uduszę go .
V: Eejejejej ! Nic się takiego nie stało .Po prostu chce mnie gdzieś wyciągnąć i nie chce zrozumieć że jestem z tobą . A tak poza tym przecież miałeś nie być zazdrosny .Nie wystarczyło ci dzisiejsza wizyta u ciebie- powiedziała kusząco
L: No nie ! Szkoda że Fran man przerwała. Ale cieszę się z jednego powodu .
V: Jakiego ?
L: Że nie będę musiał zmuszać cię do spania ze mną .Teraz chłopaki będą mi zazdrościć.
V: Wiesz co t jest fajne uczucie, ale się trochę tego wstydzę.
L: Spokojnie nie martw się .
V: Wiesz co mogłabym z tobą rozmawiać godzinami ale muszę już kończyć .Jutro się spotkamy
L: Okej miłych snów o twoim boskim przystojniaku .Kocham cię
V: Ja ciebie też.




___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________


P.S: 15 komentarzy , następny rozdział ; 33 

17 komentarzy:

  1. Boski :-)
    Napalona Viola B-)
    W każdych opowiadaniach to Leoś pełnił tą funkcjach ;-)
    Czekam na Nexcik

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny rozdział czekam na nastepny;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ej, pomyliłam sie, nie powinno być JADE tylko ENDŻI (nwm jak to sie pisze) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNY po prostu BOSKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny czekam na next kocham cię
    PS:Tu Wiktoria Szpyrka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział ;) Nie mogę się doczekać 'randki' Leonetty w kolejnym rozdziale :3
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa!!!!!!!!! Czemu fran przerwała im :P ? haha , no nic ;) Super rodział i czekam na nexta !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. megaaa, ja tez nie moge sie doczekac nastepnego rodzialu Leonetty ♥.
    mam nadzieje ze bedą pocałunki i różne słodkości ♥
    cudny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarąbiaty rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent:*<3

    OdpowiedzUsuń
  12. mega, a teraz zlituj sie błagam, napisz ten 19 rozdział :(
    masz 14 komów, zlituj sie :((

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz masz już 15 komentarzy ;) Mam nadzieję, że napiszesz dziś rozdział <3
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rozdział
    Kiedy next?
    Już nie mogę się doczekać
    Zapraszam do mnie
    http://mojeopowiadanieoviolettcieileonie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. sypiać z Leónem , tyle wygrać :')

    OdpowiedzUsuń