piątek, 20 września 2013

Ważne !! Ważne!!!

Rozdział dzisiaj się pojawi . Jestem trochę niezadowolona że nie piszecie komentarzy , ale się nie narzucam . ; ))

A więc teraz przejdźmy do sedna spraw. Więc czytałam parę blogów o Leonettcie i Jortini i nasza mnie wielka wena 
.Dlatego postanowiłam że zacznę pisać nowy blog o Jortini , tego też zostawiam i zrobię jeszcze jednego. 
Tego ostatniego wam nie zdradzę , bo to tajemnica ale mam nadziej że wam się spodobają a szczególnie ten "Tajemniczy"

Piszcie w komentarzach co wy o tym sądzicie.

A teraz coś o tym blogu :
Nie usuwam go z dwóch powodów.
1.Wcześniej jak jeszcze nie zaczynałam pisać miałam już poukładane wszystkie rozdziały i wql .Dlatego chcę skończyć ten blog do końca .
2.Mam porobione na stronie polyvore.com ciuchy dla dziewczyn dlatego nie chce mi się ich usuwać .

Podsumuwując :

Zakładam jeszcze 2 blogi. 
1.Jortini 
 2. To ten "tajemniczy"

Zostawiam ten blog i go kończę. Przewiduję że skończę go pisać na 40 rozdziale i potem ten "tajemniczy" blog będzie się odwoływał do zakończonej historii na tym blogu . 

Jak czegoś nie kumacie to piszcie to wam wytłumaczę. 

Jeszcze raz przepraszam za nie dodawanie rozdziałów . ;*


` Besuje was kochani ;**
~Wecia ♥

3 komentarze: