sobota, 7 września 2013

Rozdział 22 - Boję się o ciebie .

-Violetta co się stało ? - zapytała Naty , która mnie przytulała.Nic nie powiedziałam tylko bardziej się w nią wtuliłam.
-Musze jechać do domu , bo ......
-Coś się stało ? - zapytała Fran
-Mój pokój on , ja muszę tam jechać .
-Okej ja pojadę z tobą , a w dziewczyny dojedziecie .Zawiadomcie też chłopaków i Leona - powiedział Naty .
-Nie ! Leon nie może tam ...... ja nie .... on nie może .... ja ......
-Spokojnie Violu .Chodźmy . - dodała Natalia , po czym pokazała dziewczyną żeby powiedziały Leonowi mimo wszystko .

Fran 

Co się stało ?! Nie rozumiem .Violetta była w ciężkim stanie .
-Coś się stało gdzie Violetta ? - zapytał Leon , gdy zobaczył dziewczyny w kamerce internetowej.
-I Naty - dodał Maxi , nie widząc swojej dziewczyny .
-No bo sama tego nie rozumiem .
-Ale coś im się stało ? - pytał dalej Leon
-Nie ,  chociaż .
-Oj do rzeczy Francesca !! - wściekł się Maxi
-No bo Violetta rozmawiała z tatą , a potem Naty poszła zobaczyć do niej do długo nie wracała. no i chwile potem my tez poszłyśmy .Zobaczyliśmy że Violetta płacze , a Naty się pyta o co chodzi .Ja coś usłyszałam że musi jechać do domu .Naty z nią poszła i my tez jedziemy no i wy też chociaż Leon
-No oj przestań Fran przecież to jej chłopak - powiedziała Cami
-Ej ale o co chodzi .
-Nie wiem , ale to chyba coś z tobą ta sprawa jest związana bo jak Naty powiedziała żebyśmy wam powiedziały żebyście przyjechali to Violetta coś mówiła żebyś nie przyjeżdżał. Ale Naty powiedział że tak masz przyjechać .My lecimy i czekamy na was na razie .

Violetta

Nie mogłam uwierzyć kto by był do takiego czegoś zdolny. Czemu ktoś mnie tak nienawidzi .I mój pamiętnik , było w nim tyle rzeczy , moje ciuchy .I te napisy o których mówił tato, jestem ciekawa co ktoś napisała o moim chłopaku na moich ścianach.
-Violu powiedz chociaż co się stało .?
-Tata mówił że ktoś się do nas włamał i o dziwno całemu domu nic się nie stało tylko mój pokój jest do góry nogami .I mój .....
-Mów dalej .
-Pamiętnik cały spalony , tak samo moje ciuchy .
-Spokojnie wszystko będzie dobrze. Ale czemu nie chciałaś żeby Leon przyszedł , przecież on bardziej cię pocieszy niż my to w końcu twój chłopak.
-Nie chciałam dlatego że tato powiedział że moje ściany są wypisane czarnym sprejem i jest tam dużo słów o Leonie. Nie chce żeby przeze mnie coś mu się stało .I chyba będziemy musieli zerwać.Nie będę mogła żyć spokojnie , narażając go na jaką kolwiek krzywdę .
-Violu nawet tak nie mów .! Właśnie teraz powinniście być razem.
-A jeśli on mnie zdradza ?
-Nie ! Proszę cię i ty w to wierzysz .On by ci nawet takiego czegoś nie zrobił .
-Okej już jesteśmy dzięki za odprowadzenie .
-Żartujesz sobie ? Idę z tobą nie mogę cię samej zostawić.
Razem z Natalią weszliśmy do domu .W salonie siedział mój tata z Jade, Olga i Ramallo.
-Violu ....
Nie chciałam słuchać co ma mi do powiedzenia od razu poszłam na górę do pokoju a za mną Natalia.
Gdy weszłam do pokoju zaniemówiłam .mój pokój wyglądał okropnie wszystko porozrzucane.Moja ciuchy była na kupce i wszystkie były spalone a na czubku leżał mój pamiętnik i zdjęcia.Moja zdjęcia z Leonem tylko że jego twarz była wypalona.Gdy się od wróciłam zobaczyłam kilka napisów .Był też jeden wielki napis.

"Masz zerwać z nim .Leon nie jest dla ciebie.Jeśli tego nie zrobisz to zabiję go a jego cząstki wyśle ci pocztą."

Teraz wiedziałam że nie mogę narażać jego życia.Kocham go , ale chcę żeby żył.W tej chwili siedziałam na podłodze i przeglądałam moje zdjęcia , na których Leon miał wypaloną twarz .Wtedy zobaczyła że stoi Naty i płacze .Podszedł do mnie i mnie mocno przytuliła.Potrzebowałam tego.Ona musiał mi zastąpić Leona w przytulaniu .Wiedziałam że po tym nie możemy być razem.Nagle otworzyłam oczy i zobaczyłam  całą paczkę.I stojącego Leona .Wiedziałam że był bardzo przygnębiony .

-Co on tu robi ?! przecież mówiłam żebyście go tutaj nie sprowadzały - powiedziała Do dziewczyn .
-Violetta przecież by tak się dowiedział - powiedziała Fran
-Leon ja ..... ja .... nie wiem kto to zrobił .Kocham cię ale nie chcę żeby stałą ci się jakaś krzywda .
-Ja też z tym się zgadzam - powiedział mój tata , który właśnie wszedł.- Leon znam cię nie od dziś i twoich rodziców też.
Wiem że Violetta nie chcę żeby stała cię się jakaś krzywda i ja też tego nie chcę .Nie zasługujesz na to .
-Nie , ja ... Violetta nie możemy .Nie chcę cię zostawić samej .
-Leon! Ale on może ci coś zrobić.To tylko na razie na jakiś czas puki to nie ucichnie . 
Gdy powiedziałam ostatnie zdanie (To tylko na razie na jakiś czas puki to ie ucichnie) usłyszałam jak moje okno się rozbija.zobaczyłam kamień chciałam go podnieść , ale tata mi przeszkodził.
-Violu nie ruszaj tego , ja to podniosę .
Tat wziął kamyk , na szczęście nic się nie stało.do kamyka była przyczepiona karteczka .
-Tato daj mi tą karteczkę .
Ojciec podał mi tą karteczkę i zaczęłam czytać , ale nie na głos.to co przeczytałam było straszne.
-No i co tam pisze Violetta ? No mów ! - powiedział Leon
-Piszę że ......

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No macie rozdział ; )
Byłam tak dobra i się zlitowałam. Za wszelkie błędy przepraszam iż piszę z telefonu .
Teraz akcja się trochę posypie . Leonetty nie będzie , nie bijcie mnie za to ; D Dziś zacznę pisać ONE PART o Naxi ; ) Nie wiem kiedy go skończę ale napewno kiedyś to zrobię. Postanowiłam nie zamartwiać się tym że nie komentujecie rozdziałów. Od razu uprzedzam że rozdziały nie będą wyglądać tak jak wcześniej. Nie chodzi mi o treść tylko o styl .
To tyle ode mnie. Mam nadzieje że przez moją nieobecność nie przestaliście czytać moich opowiadań.
BESOS WECIA <33

4 komentarze:

  1. Świetny roździał. To chyba była sprawka Diego. Diego pamiętam mówił Violetcie że ją kocha, a ona powiedziała że nic do niego nie czuje, a on teraz się będzie mścił. Chyba wydrapie ci oczy za to że Leonetta zerwała;) żartuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma rozdziału 21 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mam nadzieje że to poprawisz!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma rozdziału 21

    OdpowiedzUsuń
  4. Po 1 niema 21 rozdziału
    Po 2 CUDOOOO *.*
    Po 3 A JUŻ MYŚLAŁAM ŻE VIOLA ZROBI TO Z LEONKIEM ;*
    Po 4 z niecierpliwością czekam na next
    POZDRAWIAM WERU ;))

    OdpowiedzUsuń