piątek, 6 września 2013

To nie moja wina / ONE PART ;))

Cześć . Wiem że pewnie czekacie na następny rozdział. Nie wiem kiedy on będzie. Jest dużo powodów żebym nie dodawała rozdziału. Jak wicie zaczęła się szkoła. Ja chodzę do 2 gimbazjum . To ciężki rok.Zobaczycie kiedyś wspomnicie moje słowa. A teraz do rzeczy.Jestem zaskoczona że w rozdziale 19 napisaliście więcej komentarzy niż w 20. Jak jutro uda mi się napisać rozdział to wstawie.co jeszcze...... A tak. Co do ONE PART dalej się nad tym zastanawiam.Po pierwsze jak chciałabym napisać ONE PART to muszę wiedzieć czy ma być bardzo długi , jaki parking chcecie i wql.
O ONE PART i waszych opiniach czekam pod tym postem lub w zakładce "Pomysłu". To na tyle. A i rozdziały będą rzadko dodawane iż muszę czytać Qwo Vadis -,- . To nie moja wina . Skargi do mojej polonistki ; D
P.S : za wszystkie błędy przepraszam bo pisze z telefonu . Pozdrawiam Wecia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz