środa, 31 lipca 2013

Rozdzia 4 - Przyjęcie urodzinowe

Angie 

Dzisiaj postanowiłam zrobić uczniom luźną lekcje , więc postanowiłam że będziemy losować duety . No a tak poza tym to dzisiaj Violetta ma dzisiaj urodziny . Nikt nie wie że jestem jej ciocią . Mam nadzieje że jak German się o tym dowie to zaakceptuje to . O Violettę się aż tak nie martwię , bo wiem że na pewno to dobrze zniesie . Moje myśli przerwał dzwonek , więc ruszyłam czym prędzej do sali .

Fran  

Z tego co słyszałam dzisiaj mamy losować duety . Wszyscy czekali już na Angie . Gdy weszła do sali promieniowała uśmiechem .

- No kochani dzisiaj będziemy losować Duety . No to na pierwszy ogień może .... Camila - powiedziała nauczycielka i po chwili dodała. - No pochwal się kogo wylosowałaś.
-Broadway - Widać było że Cami się cieszyła.

No po jakimś czasie wszyscy już mieli swoje duety . Naty z Maxim , Cami z Broadway'em , Ludmiła z Andresem  no i ja ja wylosowałam Leona. Cieszyłam się z tego , bo Leosiek (czemu Leosiek ? bo zdrabniamy sobie imiona razem z nim ja mówię do niego Leosiek , a on do mnie Frani)  pisze świetne piosenki na pewno to zaliczymy . No i to dla mnie okazja żeby zbliżyć się do niego .

Naty 

Bardzo cieszyłam się że jestem w duecie z Maxim. Gdy już od pewnego czasu jestem z nimi w paczce , nie czuję się sama .Z moich  rozmyśleń wyrwał mnie jakiś głos . Gdy podniosłam głowę zobaczyłam Leona .
-Hallo Ziemia do Naty !! - wołał Leon
-Tak Leon ? Mówiłeś coś ? - zapytała
- Nie dopiero przyszedłem . A ty co taka zamyślana . ?
- Ja nie coś ty ?! Zdaje ci się . Po prostu myślałam co kupić Violettcie na urodziny .
-Ona ma dzisiaj urodziny ?  O której ? - dopytywał szatyn
-Tak dzisiaj . Z tego co pamiętam to raczej o 18
-Ja tez idę dzisiaj na urodziny  z rodzicami .
- A nie wiesz do kogo ?
-Wiem tylko tyle że są o 18  i że są to urodziny córki moich rodziców przyjaciela. Ma chyba na imię German 
-No to wygląda na to że chyba będziemy na tych samych urodzinach , bo tata Violetty ma na imię German .
-Naprawdę ?! To ja jeszcze się dowiem , ale jak coś to idziemy razem ? - Spytał z nadzieją że hiszpanka się zgodzi .
-Oczywiście z miłą chęcią Leonie - powiedział z gracją dziewczyna .

Maxi 

 Razem z dziewczynami wchodziłyśmy do sali tanecznej  na zajęcia . Zauważyłem Naty znowu z Leonem !
Lubię Leona bo jest moim przyjacielem , ale chyba można domyślić się że Naty  mi się podoba .
- Maxi wszystko okej  ? - zapytała Cami i dodała  - Gapisz się na ta dwójkę od dobrych 2 minut !
- No jestem wkurzony , oni cały czas są gdzieś razem . Wyglądają jak pa .. pa ... - Maxi nie dokończył
- Uuuu ... ktoś tu jest zazdrosny . - zaśmiała się Fran .
-Przestańcie . ! - powiedział ze złością chłopak .
- Dobra , przecież wiem że ona ci się podoba , ale to tez interesujące bo gdzie nie pójdę to widzę ich razem . -dodała Cami
-Po co się tyle zastanawiać  ? Przecież możemy się ich o to spytać .- wtrąciła Fran
Dziewczyny miały rację można ich się spytać , a nie siedzieć i się denerwować .Fran podeszła i spytała prosto z mostu .
- Cześć,  mamy do was takie pytanie , czy wy jesteście razem ?
-Że my razem ? - powiedzieli razem i wybuchli śmiechem .
-Wszyscy się o nas o to pytają , my jesteśmy ..... - nie dokończył , bo Natalia mu przerwała
-Najlepszymi przyjaciółmi . wiem że wygląda to że jakbyśmy razem chodzili ale to nie prawda . Ja jestem bardzo wdzięczna Leonowi , że pomógł mi postawić się Ludmile i nie zostawił mnie samej . Ale obiecuję ze dla was też znajdę trochę czasu .
Nagle do sali wszedł Gregorio i musieliśmy zakończyć naszą rozmowę . Postanowiłem że na przerwie porozmawiam z Naty.

Violetta 

Dzisiaj moje urodziny .Mam nadzieje ze fajnie to wyjdzie z tym przyjęciem . Fajnie że Naty przyjdzie , chociaż nie będę się nudzić .Ubrałam się w to (http://www.polyvore.com/cgi/set?id=91978478&.locale=pl) I poszłam na śniadanie .
- Violu i co cieszysz się na przyjęcie ? a tak w ogóle to wszystkiego najlepszego ! - Powiedziała Jade , widać było ze jej bardziej zależy na tym przyjęciu  niż mi .
- Jestem taki szczęśliwy ze zalazłyście wspólny język . - powiedział szczęśliwy German
- Nie chcę przeszkadzać , ale Violu może pouczyłybyśmy się dzisiaj bo mamy trochę zaległości .
- Oczek Angie , to chodźmy - powiedziała Violetta
Pouczyłyśmy się trochę no i lepiej się poznaliśmy Angie jest super .
-Violetta muszę i coś powiedzieć ! Tylko obiecaj że nikomu nie powiesz , a tym bardziej swojemu tacie  , bo więcej się nie zobaczy my .
- Obiecuję ,  przecież nie mogła bym ci tego zrobić , bo za bardzo cię polubiłam
- A więc tak wczoraj byłaś w Studio u Natalii . Może mnie zauważyłaś , ale mówię i co dlatego że nie chcę mieć przed tobą żadnych kłamstw  . Ja .... ja ... uczę w tej szkole jestem nauczycielka śpiewu .
- To super czyli to szkoła muzyczna ? - zapytała Violetta
- Tak ,tak no i taneczna .
- No coś jeszcze chcesz mi powiedzieć ? Bo muszę się szykować na przyjęcie .
- No tak jest jeszcze taka jedna sprawa .
- Okej słucham .
- Wiem że powinnam ci to powiedzieć już wcześniej  , ale bałam się . Ale tego nie możesz powiedzieć tacie
-  Spokoo
- A więc tak jestem twoją ciocia . Przepraszam że to ukrywałam , ale od kiedy twoja mama zmarła to twój tato nie chciał mieć widzieć mojej rodziny ,  wyjechał i zabrał ci mnie na zawsze , ja szukałam ciebie tak długo aż w końcu cię spotkałam. Masz też babcie , która teraz jest w Madrycie .
- Nie wiem co zrobię tacie ! Cały czas mnie okłamywał ! Ale nie mogę mu powiedzieć bo mamy umowę .Myślałam że nie mam żadnych krewnych . Angie nie wiesz nawet jak cię kocham !
- Ja też cię kocham ! Ja teraz pokazuj w co się ubierasz .
- Nie mogę nie możesz mnie zobaczyć . Dopiero potem .
- Okej to ja lecę .
Gdy Angie wyszła szukała w szafie ubrań  które z Jade wczoraj kupiłyśmy. Po godzinie szykowania wyglądał już tak (http://www.polyvore.com/wiczorna_kolacja/set?id=91407341) . Nagle usłyszałam muzykę więc poszłam na dół. Wszystko wyglądał pięknie .Było juz trochę goście  , z którymi oczywiście musiał się przywitać. Nagle ktoś mnie zawołałam . Znałam ten głos , a no tak  to tato .

Leon 

Okazało się jednak że idę na urodziny do Violetty . Po 30 minutach razem z Natalia staliśmy przed drzwiami domu Violetty . Otworzył nam jej tato .
-O Leon , Natalia jesteście. Czekajcie zawołam Violettę .- Rzekła German i poszedł po Violettę .
Dziewczyna przyszła , ale bez ojca . Gdy ją  ujrzałem nie wiedziałam , co się dziej w mojej głowie ! Teraz chyba mi się zaczęła podobać .
-Leon ? - Spytała zdziwiona . - Co ty tutaj robisz ?
- Okazało się że twój tato i moi rodzicie się przyjaźnią i zostaliśmy zaproszeni na twoje urodziny . Co nie cieszysz się że mnie widzisz ?
- nie no fajnie ze przyszedłeś , bynajmniej nie będziemy się z Natalia nudzić .
Urodziny Violetty były fajne , poznaliśmy się trochę . Dowiedziałem się trochę o przyjaźni Violetty i Naty .
Zaprosiłem Violettę na parkiet . chciałem zobaczyć czy moje uczucie jest prawdziwe .Akurat w tym momencie zaczęła lecieć wolna piosenka . To był dobry moment . Violetta nagle położyła głowę na moim ramieniu . Wtedy byłem pewny że coś co niej czuję . To naszym tańcu usiadłem , a Violetta i Naty poszły tańczyć .Od tamtej chwili patrzyłem się na nią i nie mogłem przestać .

Violetta 

Przyjecie już się skończyło . Ja wykąpałam się i wskoczyłam do łóżka . Obowiązkowo wzięłam pamiętnik i zaczęłam pisać .


" Te przyjęcie było bardzo magiczne . Okazało się że syn przyjaciela mojego taty to Leon . Zaprosił mnie na parkiet i zaczęliśmy tańczyć wolnego . To było bardzo romantyczne . Los chyba daje nam szanse . Czułam się jak księżniczka tańcząca ze swoim wymarzonym księciem . Jutro umówiłam się z Naty może się jeszcze spotkam z Leonem ."

No i kolejny rozdział.Jak macie jakieś pomysły chętnie poczytam ;) Wiem że na razie opowiadania są bez akcji , ale to dopiero początek ; 3
P.S: 4 komentarze, następny rozdział. <3
Sorki za jakieś pomyłki ale jestem na telefonie ; ))

9 komentarzy:

  1. Ale tu nie ma rozdziału ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny rozdzial czekam na nastepny;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super oczywiście jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, kiedy następny

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział kocham cię za ten blog <33
    PS:Tu Wiktoria Szpyrka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę Caxi. Niech się w sobie zakochają. Wymyśl coś o tej parze PLIS.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, kiedy następny

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dla Was świetny pomysł na każde przyjęcie urodzinowe dla dorosłych. Polecam Wam serdecznie grę https://4gift.pl/gadzety/na-impreze/alkoholowe-gry Do wyboru jest ich kilka, ale wszystkie opierają się na świetnej rozrywce i podstawowym elementem takiej gry jest alkohol. Oczywiście w ograniczonej ilości, ale na imprezach i przyjęciach i tak go nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń